دانلود بازی جدید Top Gun Hard Lock
دانلود كده
دانلود برنامه و موسيقي و بازي

دانلود بازی جدید Top Gun Hard Lock

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ شنبه، 19 فروردین ماه 1391


 
 دانلود بازی جدید  Top Gun Hard Lock

نسخه ی RELOADED


نام بازی: Top.Gun.Hard.Lock
پلتفورم : PC
ژانر: Flight Action
تاریخ انتشار جهانی : Mar 6, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 6, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 6, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 505 Games
مد بازی :
حمایت توسط : Headstrong Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون قصد معرفی و ارئه یکی از بهترین بازی های منتشر شده برای کنسول قدرتمند ایکس باکس 360 را دارم . این بازی در تاریخ 6 مارس سال 2012 میلادی توسط کمپانی 505 گیم منتشر شذ . سازنده ی این بازی زیبا استودیوی بازی سازی Headstrong Games می باشد .
دانلود رایگان بازی جدید  Top Gun Hard Lock و ادامه ی نقد در ادامه مطلب...
 
در ابتدا اطلاعات جامعی از سبک شبیه ساز پرواز در اختیار شما قرار می دهم و در نهایت به بررسی کوتاه و اجمالی بازی می پردازم . شبیه‌ساز پرواز سیستمی است که برای تقلید (یا شبیه‌سازی) رفتار هواگردها به ویژه هواپیما ساخته می‌شود. شبیه‌ساز پرواز از حد بازی‌های کامپیوتری تا دستگاه‌های بزرگ چند میلیون دلاری ساخته می‌شود. شبیه‌سازهای قدیمی عمدتاً سیستم‌های مکانیکی و الکترومکانیکی بودند. با پیشرفت فن‌آوری رایانه و کاربرد نرم‌افزار، شبیه‌سازهای امروزی توانائی تقلید تقریباً تمام جنبه‌های پرواز هواپیما را دارند. از شبیه‌ساز پرواز برای تربیت خلبانان و نیز پژوهش استفاده می‌شود. نرم‌افزارهای شبیه‌سازی نیز برای رایانه‌های شخصی ساخته شده‌است. همچنین افراد عادی جامعه می توانند با نصب شبیه سازهای پرواز برروی رایانه شخصی خود در منازل پرواز در دنیای مجازی اما واقعی را تجربه کنند و آموزش خلبانی را فرابگیرند بی آنکه آنان را خطری تهدید کند .... شبیه ساز پرواز در دو نوع صنعتی و معمولی در بازارهای جهان موجود است، صنعتی همان شبیه سازهای پروازی می باشند که شرکت های هواپیمایی و آموزشگاه های خلبانی آن را تهیه می کنند که ظاهری مکانیکی دارند و دارای جک و یا بدون جک می باشند که خلبانان و دانشجویان را برروی آنان آموزش می دهند. شبیه ساز پرواز معمولی همان نرم افزاری است که برروی کامپیوتر و لپ تاپ قابل نصب است و کاربران می توانند افراد عادی جامعه باشند و کسانیکه تمایل دارند تجهیزات اضافی مانند : یوک (فرمان هواپیما)، پدال، تراتل (دسته گاز هواپیما) و ... را داشته باشند می توانند آنها را تهیه نمایند....و اما برویم سراغ بحث در مورد خود بازی ! بر اساس فیلم کلاسیک پارامونت پیکچرز،Top Gun Hard Lock ،در حال حاضر با نام تجاری جدید و یک داستان بی نظیر موج جدیدی از نخبگان هوانورد دریایی لحظات فوق العاده جذابی را برای شما عزیزان فراهم می کند .گیمر به منماطق فوق سری و خطرناک پرواز می کند ، جالب است بدانید این بازی با فیلم های به اصطلاح خیلی مدرن رقابت جدی ای دارد . مبارزه بازی dog-fighting با جت های فوق پر سرعت  و tailgating MiGs در ماخ 2 ،در حالی که یک جلوه ی ویژه ی منحصر بفرد و .... را خلق می کند اما همچنان گیمر سختی بازی را لمس می کند . انفجار های بازی بسیار رضایت بخش است . در حقیقت بر روی فیزیک این بازی به شدت کار شده است ...








 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :
 

اینجا کلیک کنید


راهنمای نصب بازی Top Gun Hard Lock:
 

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط علي قادريان(مدیر وبلاگ)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 10398
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




Powered by Abzarak.com